Vette tegenslagen - Reisverslag uit Jukskei Park, Zuid-Afrika van Jan Cozijnsen - WaarBenJij.nu Vette tegenslagen - Reisverslag uit Jukskei Park, Zuid-Afrika van Jan Cozijnsen - WaarBenJij.nu

Vette tegenslagen

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Januari 1970 | Zuid-Afrika, Jukskei Park

Vandaag een baaldag gehad. TomTom deed het niet, airco van de auto deed het niet, bekeuring gehad op de luchthaven omdat we niet voor een stopbord gestopt zijn. We waren inderdaad niet echt gestopt maar wel bijna. Aangehouden door de politie, geel verhaal over bekeuring uitschrijven, dan naar het buro in het centrum om te betalen. Konden ook wel daar betalen naar dan geen bon... Is na betaling opgelost. TomTom deed het na 20 minuten opeens weer wel en ook de airco ging het gelukkig weer doen na allerlei knoppen geprobeerd te hebben. Nu eerst maar even bijkomen van de lange reis. Erg moe geworden.

• 27 September 2016 - 15:01

Hamelinkjes:

Nou nou dat begint al goed zeg!!

• 27 September 2016 - 15:11

Hamelinkjes:

Enne volgende keer wel echt stoppen als je moet stoppen he!? Nu eerst ff wat bijslapen en dan kunnen jullie hopelijk verder genieten van een fantastische rondreis.
    Veel liefs Peter en Wendy.
    Dikke kus van Jelle en Fleur,

• 27 September 2016 - 16:03

Gesley En Lennard:

Oh oh.. Niet stoppen voor een stopbord, moeten jullie na jaaaaarenlange rij-ervaring toch wel weten.. ;) maar fijn dat jullie gearriveerd zijn bij jullie eerste plek! Valt het mee met het weer? Of is het echt daadwerkelijk regen, zoals vooraf gedacht?
    Nou kom even lekker bij! Een zonnige groet vanaf Terschelling!

• 27 September 2016 - 20:07

Bart En Marjan:

Laat jullie er niet door van de wijs brengen. De TomTom wel dicht bij de ruit houden anders heb je geen ontvangst. Het mooiste komt nog.......

• 29 September 2016 - 20:41

Gerrit Blijleven:

Hallo Lidy Gerard Geertje en Jan
    Leuk om jullie te volgen.
    Zo maak je nog heel wat mee.
    Volgens maken jullie een reis door de tijd.
    Mijn scherm geeft aan dat jullie 25-09-2016 zijn vertrokken.
    En de volgende dag zaten jullie in 01-01-1970
    Kan één van jullie mij uitleggen hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen.